Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

SPOLOŠNI POSLOVNI POGOJI

Splošni pogoji spletne trgovine www.nancy.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Za podatke, ki nam jih posredujete ob registraciji, jamčite, da so točni in veljavni. Spremembo vaših podatkov nam lahko sporočite na elektronski naslov: info@nancy.si

 

PONUDNIK

Spletno prodajo na www.nancy.si upravlja podjetje:

Nancy Aljančič s.p., Cvetlična ulica 3, 4202 Naklo, info@nancy.si  (v nadaljevanju ponudnik).

Podjetje je vpisano v PRS Poslovni register Slovenije, matična številka 5031609000.

Datum vpisa v register je 7.7.1994.
Podjetje je zavezano za plačilo DDV (ID št. za DDV: SI12622192).

 

VAROVANJE PODATKOV IN ZASEBNOSTI

Kot kupcu vam pripadajo vse pravice po Zakonu o varstvu potrošnikov. S potrdilom nakupa dovoljujete, da  Nancy Aljančič s.p., Cvetlična ulica 3, 4202 Naklo, z namenom izpolnjevanja ali uveljavljanja pravic iz pogodbenega razmerja in z namenom obveščanja vzpostavi, vodi, vzdržuje in upravlja z vašimi osebnimi podatki neomejeno časovno obdobje.

Kot kupec lahko kadarkoli po elektronski pošti zahtevate, da v roku 15 dni trajno ali začasno prenehamo uporabljati vaše osebne podatke za namen neposrednega trženja.

 

Obvezujemo se, da bodo kakršnikoli osebni podatki pridobljeni preko spletne strani www.nancy.si v celoti ostali v lasti podjetja Nancy Aljančič s.p. in bodo služili izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila. Z vsemi posredovanimi osebnimi podatki bomo ravnali v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

 

NAROČANJE IZDELKOV

Izdelek na naši spletni strani naročite s klikom »dodaj v košarico«. Vodeni boste skozi celoten proces, od izbire izdelka do plačila in konca nakupa. Vsebino košarice lahko kadarkoli pogledate, jo spreminjate in izdelke tudi izbrišete. Vrednost košarice se sproti sešteva. Po oddanem naročilu prejmete na vaš naslov potrdilo o naročilu. V primeru, da naročenega izdelka ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili na vaš elektronski naslov. Naročilo oz. pogodba se sklepa v slovenskem jeziku.

Poslovanje spletne trgovine www.nancy.si je omejeno na področje Slovenije.

 

CENE

Vse cene so v evrih (EUR) in že vsebujejo DDV (22%), razen če je izrecno navedeno drugače. Cena navedena ob posameznem izdelku ne vsebuje stroškov dostave.

Ponudnik si pridržuje pravico do spreminjanja cen brez predhodnega obvestila.
Veljajo cene in ostale ugodnosti (popusti, način dostave, soudeležbe pri poštnini ...) na dan oddaje naročila. Velja originalni račun, ki ga prejmete ob plačilu oz. dostavi v povezavi s splošnimi pogoji, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot tudi za kupca

 

NAČINI PLAČILA

 

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo po povzetju,
  • plačilo po predračunu,
  • plačilo s plačilno kartico Maestro, VISA in Mastercard

 

Plačilo po povzetju

Naročeno blago plačate z gotovino ob prevzemu pošiljke. V spletni ceni ni prišteta provizija Pošte Slovenije za plačilo plačilnega dokumenta, ki se obračunava po njihovem ceniku

 

Plačilo po predračunu

Naročeno blago plačate v svoji spletni banki ali s položnico (UPN) na katerikoli pošti ali banki.

Po oddaji naročila boste na vaš elektronski naslov prejeli potrdilo o prejemu naročila, ki velja kot predračun. Vsebuje vse potrebne podatke za izvedbo plačila.

Naročeno blago bomo odpremili takoj po prejetju plačila (velja za blago na zalogi).

Blago, ki naj bi bilo plačano preko predračuna bo za vas rezervirano 5 delovnih dni.

Podatki izvedbo plačila

Koda namena:

WEBI

Namen:

Spletni nakup

IBAN:

SI56 3000 0008 0071 111

BIC banke prejemnika:

 

Sklic:

naveden v potrditvenem sporočilu

Prejemnik:

Nancy Aljančič s.p, Cvetlična ulica 3, Naklo

 

Plačilo s plačilno kartico

Sprejemamo plačilne kartice MaestroVISA in Mastercard.

 

 

RAČUNI IN HRANJENJE PODATKOV

Cena blaga na računu velja po ceniku, ki je veljal na dan naročila blaga. Račun prejme kupec ob prejemu blaga.

Vse dokumente, potrditev naročila, predračun, v enem izvodu pošljemo kupcu v elektronski obliki in/ali na papirju, en izvod na papirju in/ali v računalniški obliki pa se hrani na sedežu ponudnika. Dostop do dokumentov hranjenih pri ponudniku je možen na podlagi dogovora s pooblaščeno osebo na strani ponudnika.

Vsi dokumenti, predračuni, računi so napisani v slovenskem jeziku.

 

 

DOSTAVA IZDELKOV IN STOŠKI POŠTNINE

Izdelke bomo dostavili po pošti (Pošta Slovenije) v primerni paketni embalaži. V kolikor vas ob obisku poštarja ne bo doma, vam bo le-ta pustil obvestilo o prispeli pošiljki. Paket z naročenimi izdelki vas bo na pošti čakal še 15 dni. V tem roku ga lahko prevzamete na pošti. 

Stroške dostave in poštnine plača naročnik.
Zaradi plačila po povzetju vam bo pošta zaračunala še provizijo za prenos kupnine po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

Naročeno blago bomo dostavili, če bo to le mogoče, v običajnem dobavnem roku, ki znaša 7 dni od prejetega naročila in plačila, vendar je po navadi čas dostave 1-3 dni od prejetega naročila in plačila. V kolikor blaga ne bo možno dostaviti v običajnem 7-dnevnem dobavnem roku, vas bomo, takoj ko bo možno, obvestili o predvidenem roku dostave.

Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

 

 

Kupljeno blago vam dostavimo na katerikoli naslov v Sloveniji.

Stroški dostave:

Pri nakupu nad 90 € je dostava brezplačna.

Pri nižjih vrednostih naročil je stroški dostave 3,50€

 

RAZPRODANI IZDELKI

V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam posameznega izdelka ne bomo mogli dostaviti, ker je razprodan oziroma ga nimamo več na zalogi, čeprav to na spletni strani ni označeno. O tem vas bomo nemudoma obvestili. Prosimo vas za razumevanje. 

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Nancy Aljančič s.p po svojih najboljših možnostih zagotavlja ažurnost podatkov na spletni strani www.nancy.si. Če pa vseeno pride do sprememb v lastnostih, dobavljivosti in ceni izdelkov, bo Nancy Aljančič s.p. o tem obvestil kupca in mu omogočil spremembo ali preklic naročila. Za napake, ki se lahko pojavijo pri samem vnosu za posamezen artikel (opis artikla, cena za artikel ali lastnosti artikla) ne odgovarjamo in nikakor ne želimo namerno zavesti kupca oz. obiskovalca, saj se trudimo za točnost in osveževanje podatkov za vsak artikel.

 

PRAVICA DO ODSTOPA NAKUPA IN VRAČILO BLAGA

Za odpoved naročila veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila o vračilu blaga. Za vračilo blaga se uporabljajo določila 43. c člena Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot), ki določa:

"Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je bila poštna pošiljka oddana v roku. Ta rok začne teči naslednji dan po dnevu dobave blaga."

 

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne naslednji dan od prevzema.

O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga, in sicer po pošti ali na kontaktni elektronski poštni naslov: info@nancy.si.

 

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh od sporočila o odstopu.

Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa in priložen obrazec za vračilo. Ponudnik vrne celotno kupnino najkasneje v roku 14-ih dni od prejetja vrnjenega blaga.

 

Pošiljk z odkupnino NE sprejemamo.

VRAČILO BLAGA ZARADI STVARNE NAPAKE

Reklamacijo z naslova stvarne napake lahko uveljavite za vsak kupljen izdelek. Napako z naslova stvarne napake lahko reklamirate v roku dveh let, ko je bil izdelek kupljen. Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.

Kdaj ima izdelek lastnosti stvarne napake:

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • če je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Ob uveljavljanju stvarne napake lahko zahtevate odpravo napake, vračilo dela plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo za nov brezhibni izdelek ali vračilo plačanega zneska

Pri uveljavljanju pravice s tega naslova pošljite na naš naslov obvestilo o napaki, natančneje opišite napako in nam omogočite, da izdelek pogledamo.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Zavedamo se, da je zasebnost obiskovalcev naše spletne trgovine zelo pomembna. Zato vam zagotavljamo 100% varstvo in zaščito vaših osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov.

Vse osebne podatke bomo hranili v tajnosti in jih ne bomo posredovali nikomur brez vašega predhodnega privoljenja. Dostavni službi bomo zaupali le vaš naslov za dostavo.

S sklenitvijo pogodbe o nakupu soglašate, da vaše podatke shranimo in uporabljamo za namene internega arhiva in statistike ter komunikacije za potrebe izvedbe naročila.

Za potrebe zagotavljanja varnosti se zbirajo tudi IP naslovi iz katerih uporabniki dostopajo do spletne trgovine. Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalnega vozička.

Registrirani uporabnik je za varovanje osebnih podatkov odgovoren tudi sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@nancy.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v osmih h delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.